Banda Nieudaczników - Filip Porębski

Książka opowiada o przygodach dwójki przyjaciół, którzy postanawiają rozwiązać zagadkę zaginionych pereł. Czy uda im się rozwiązać tę zagadkę? 

Główni bohaterowie to dwójka przyjaciół -Ernest i Ambroży. Mimo różnic w wyglądzie bardzo się przyjaźnią. W szkole nie są lubiani, koledzy śmieją się z nich i są traktowani jako nieudacznicy. Gdy próbują odnaleźć zaginione perły poznają dwie dziewczyny Esterę i Helgę. Czy zostaną przyjaciółmi? 

Już od samego początku książka przyciąga uwagę czytelnika. Jej okładka jest kolorowa, przedstawia czwórkę przyjaciół i jednego  złodzieja. 
Podzielona jest na 12 krótkich rozdziałów. Ma 100 stron 

Książka mi się podobała warto ją przeczytać w czasie wakacji 

Moja ocena książki: 8/10

Dane techniczne:

Tytuł:Banda Nieudaczników
Autor: Filip Porębski
Wydawnictwo: Novae Res
Liczba stron:100
 

Komentarze

  1. Rozwiązywanie zagadek, to świetna zabawa na wakacje, więc taka lektura, będzie idealna. 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Byłam z,obaczyłam i komentarz zostawiłam. 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia w blogowaniu książkowym ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

,,Niezwykłe przygody Żumy i jej balonowej gumy" Wojciech Wajda

MINECRAFT KRONIKI WOODSWORD "W ŚWIECIE GRY" Nick Eliopulos Luke Flowers